Khamis, 6 Ogos 2009

~Dah xleh park kete kat opis..hwa..iskh..sob..~

Apa la yang ash ngadap pc nie..dok berejam pon xper..pc ni dah mcm kawan, dah macam sesuatu yang paling rapat..kadang2 mcm xder benda pon nak wat..tup tup dah amik ms 3-4jam..fuh..dasat tu..sok dah xleh park kete kat opis, iskh..kena jalan jauh dah pasnie..sian kat bucuk katak comei tu..tuan dia nie lagi kesian, adoi berpeluh gakla nak jalan..smpai opis da masham..xder sapa ker y kat luar tu berhajat nak hantar ash p opis pepagi..he..isi form, mmg akan approve la kalo submit..hu~..ok la dah nak titon..guys & gurls..my good old fren..miss u all..hope korang hapie2 dgn life korang skang dan apa yang ash harapkan, korang berjaya dan setiap titian perjalanan korang di iringi redha Illahi..& most important, doakan kejayaan ash..insY..

Andai perjalanan yang aku lalui hari ini adalah takdirMu..
Aku redha Ya Allah..
Aku mohon ya Allah..
Bukakanlah titian harapan..
Titian kebahagiaan..
Titian kasih..
Titian syurga untukku..
Pimpinkanlah aku untuk menjadi insan yang kuat hatinya..
Insan yang hebat jiwanya..
Insan yang tabah atas segala dugaanMu...
Iringkanlah malaikat di setiap langkahku..
Aku takut langkahku membawa aku ke arah kemurkaanMu..
Ya Allah, perdengarkanlah setiap denyut nadiku..
Aku ingin selalu denganMu Ya Allah..
Degupan jantungku yang inginkan Cinta dariMu Ya Allah..

aSh..12:27am..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan